صفحه اصلی خانه خلاق همیار دانش بنیان اخبار اکوسیستم استارتاپی

روﻧﺪ ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬاری ﻓﻨﺎوری آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮ آﻣﻮزش در ﻣﺪارس و دﯾﮕﺮ مؤسسات

روﻧﺪ ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬاری ﻓﻨﺎوری آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮ آﻣﻮزش در ﻣﺪارس و دﯾﮕﺮ مؤسسات واحد تولید محتوا -3
21 آذر 1402
488 بازدید
روﻧﺪ ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬاری ﻓﻨﺎوری آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮ آﻣﻮزش در ﻣﺪارس و دﯾﮕﺮ مؤسسات

نوآوری‌ها در ﻓﻨﺎوری آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ دانش‌آموزان و داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن و ﮐﺎراﯾﯽ ﻣﺪارس و مؤسسات آﻣﻮزﺷﯽ می‌شود. ﻣﺘﺎورس، دﺳﺘﯿﺎرﻫﺎی ﺻﻮﺗﯽ و ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺗﻄﺒﯿﻘﯽ، اﯾﻦ ﺣﻮزه را در سال‌های آﯾﻨﺪه ﻣﺘﺤﻮل ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد. بااین‌حال، روﻧﺪﻫﺎی ﻓﻌﻠﯽ درزمینه فناوری‌های آﻣﻮزﺷﯽ در تلاش‌اند ﺗﺎ اﯾﻦ فناوری‌ها را به‌راحتی ﺳﺎزﮔﺎر و مقرون‌به‌صرفه ﮐﻨﻨﺪ. ﺣﻤﺎﯾﺖ از محیط‌های ﯾﺎدﮔﯿﺮی از ﻃﺮﯾﻖ ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ، ﺑﻼک ﭼﯿﻦ، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ اﺷﯿﺎ، ﻣﺴﯿﺮ درﺳﺘﯽ را ﺑﺮای جذاب‌تر و ﻣﻮﺛﺮﺗﺮ ﺷﺪن ﯾﺎدﮔﯿﺮی اراﺋﻪ می‌دهند. ﻋﻼوه ﺑﺮ اﯾﻦ، اﯾﻦ فناوری‌ها ﺗﺄﺛﯿﺮ زﯾﺎدی ﺑﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺪارس و مؤسسات آﻣﻮزﺷﯽ دارﻧﺪ و وﻇﺎﯾﻒ ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﻧﻈﯿﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ هزینه‌ها و ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮد دانش‌آموزان و داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن را آسان‌تر می‌کنند. در اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﻪ ﺷﺮح مدل‌ها و اﺳﺘﺎرت آپ ﻫﺎی فناوری‌های آﻣﻮزﺷﯽ در ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﺮداﺧﺘﯿﻢ و ﻓﻘﻂ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻣﺨﺘﺼﺮی از روال ﮐﻠﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮدﺷﺎن اراﺋﻪ داده‌ایم. ﺑﺮای ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ می‌توانید از ﻧﺎم ﻫﺎی اﺧﺘﺼﺎری آن‌ها در ﻣﻮﺗﻮرﻫﺎی ﺟﺴﺘﺠﻮ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ.

 

1-ﯾﺎدﮔﯿﺮی همه‌جانبه:

فناوری‌های ﻓﺮاﮔﯿﺮ، ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺳﻨﺘﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﮐﻼس درس و کلاس‌های آﻧﻼﯾﻦ را ﺗﮑﻤﯿﻞ می‌کنند به‌طوری‌که ﻣﺮﺑﯿﺎن ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﺑﺰار و وﺳﺎﯾﻞ واﻗﻌﯿﺖ ﮔﺴﺘﺮده، ﻣﺤﺘﻮاﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ فناوری‌های ﻓﺮاﮔﯿﺮ را ارﺗﻘﺎء می‌بخشند.  ازآنجایی‌که اﮐﺜﺮ شیوه‌های ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻓﺮاﮔﯿﺮ، آﻣﻮزش آﻧﻼﯾﻦ را ﻧﯿﺰ ﭘﻮﺷﺶ می‌دهد، ﻟﺬا در دﺳﺘﺮس ﺑﻮدن و انطباق‌پذیری آﻣﻮزش را ﻧﯿﺰ ﺑﻬﺒﻮد می‌بخشد. اﯾﻦ شیوه‌ها، ﯾﺎدﮔﯿﺮی را لذت‌بخش‌تر می‌کنند و ﺑﺮای ﻣﺮﺑﯿﺎن خاطره‌ی ﺧﻮﺷﯽ از ﺗﺪرﯾﺲ ﺑﺮ ﺟﺎی می‌گذارد. ﯾﺎدﮔﯿﺮی همه‌جانبه ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ اﻣﮑﺎن فعالیت‌های همه‌جانبه را ﻓﺮاﻫﻢ می‌کند درحالی‌که در ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺳﻨﺘﯽ (کلاس‌های ﺣﻀﻮری)، اﯾﻦ اﻣﮑﺎن وﺟﻮد ﻧﺪاﺷﺖ. ﻋﻼوه ﺑﺮ اﯾﻦ، ﻣﺤﺘﻮا و محیط‌های تولیدشده به‌طور ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﺑﻪ دانش‌آموزان اﻣﮑﺎن ﭘﺮدازش و ذخیره‌ی ﻫﺮ چه‌بهتر ﻣﻨﺎﺑﻊ و اﻃﻼﻋﺎت آﻣﻮزﺷﯽ را می‌دهد ﮐﻪ درنتیجه ﺧﻄﺮات اﺣﺘﻤﺎﻟﯽ از دﺳﺖ دادن اﻃﻼﻋﺎت را ﺑﻪ ﺣﺪاﻗﻞ می‌رساند و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﻌﺎﻣﻞ و ﻋﻤﻠﮑﺮد دانش‌آموزان را اﻓﺰاﯾﺶ می‌دهد.

HiDs Technologies

ﯾﮏ اﺳﺘﺎرت آپ و ﭘﻠﺘﻔﺮم ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺘﻮای ﻓﺮاﮔﯿﺮ ﺑﺮای ﻣﺪارس و دانشکده‌ها ﺑﻪ ﻧﺎم HiDs Technologies ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﺸﻮر ﻫﻨﺪ، ﺑﻪ ﮐﺎرﺑﺮان اﺟﺎزه می‌دهد ﺗﺎ کتاب‌ها و سخنرانی‌ها را به‌طور نزدیک‌تری باهم ﺑﻪ اﺷﺘﺮاک ﺑﮕﺬارﻧﺪ و ﮐﻨﺠﮑﺎوی و ﺧﻼﻗﯿﺖ را ﺗﻘﻮﯾﺖ ﮐﻨﻨﺪ. کتاب‌های ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ واﻗﻌﯿﺖ ﻣﺠﺎزی اﯾﻦ اﺳﺘﺎرت آپ، اﻣﮑﺎن ارائه‌های سه‌بعدی و ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺗﻌﺎﻣﻠﯽ را در اﺧﺘﯿﺎر دانش‌آموزان ﻗﺮار می‌دهند؛ ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ، آﻣﻮزش ﺑﺪون ﻣﺮﺑﯽ و به‌طور دﯾﺪاری را امکان‌پذیر می‌کند و اﻣﮑﺎن ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯿﺰان ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻫﺮ دانش‌آموز را ﻧﯿﺰ ﻓﺮاﻫﻢ می‌کند. درنهایت ﻣﺆﺳﺴﺎت آﻣﻮزﺷﯽ می‌توانند ﻣﺸﺎرﮐﺖ دانش‌آموزان را اﻓﺰاﯾﺶ دﻫﻨﺪ و ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻋﻠﻤﯽ و مهارت‌های زﻧﺪﮔﯽ آن‌ها را ﺑﻬﺒﻮد ﺑﺨﺸﻨﺪ.

XPerience

اﺳﺘﺎرت آپ XPerience ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﮐﺸﻮر ﺑﺮزﯾﻞ، ﯾﮏ ﭘﻠﺘﻔﺮم آﻣﻮزﺷﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻌﻠﻤﺎن واﻗﻌﯿﺖ ﻣﺠﺎزی اﯾﻦ اﻣﮑﺎن را می‌دهد ﮐﻪ از ﯾﮏ ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ﺑﺎ ﻣﺤﺘﻮای سه‌بعدی و دوبعدی ﺟﻬﺖ ارﺗﻘﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ آﻣﻮزﺷﯽ ﺧﻮد اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﺪ. دانش‌آموزان ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ می‌توانند ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ قابل‌نصب اﯾﻦ ﭘﻠﺘﻔﺮم، از ﻣﺤﺘﻮای ﺗﻌﺎﻣﻠﯽ ارائه‌شده ﺗﻮﺳﻂ اﯾﻦ ﭘﻠﺘﻔﺮم اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪ. درنتیجه دانش‌آموزان می‌توانند ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت ﻣﺨﺘﻠﻒ را ﺑﺮ اﺳﺎس ﻋﻼﯾﻖ ﺧﻮد ﮐﺸﻒ و ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﻨﻨﺪ.

 

٢-ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ:

دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻪ آﻣﻮزش و اﻓﺰاﯾﺶ اﻧﻄﺒﺎق ﺑﺎ آﻣﻮزش از راه دور ﺑﻪ دﻟﯿﻞ همه‌گیری ﺑﯿﻤﺎری ﮐﺮوﻧﺎ، بارکاری ﻣﻌﻠﻤﺎن و ﻣﺪﯾﺮان ﻣﺪارس را ﺑﻪ ﻣﯿﺰان قابل‌توجهی اﻓﺰاﯾﺶ داد. راه‌حل‌های ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ و ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﺎﺷﯿﻨﯽ در ﺑﺨﺶ آﻣﻮزش، ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﺑﺴﯿﺎری از وﻇﺎﯾﻒ دﺳﺘﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻧﺠﺎم حضوروغیاب و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﺗﮑﺎﻟﯿﻒ دانش‌آموزان ﺷﺪﻧﺪ. اﯾﻦ اﻣﺮ ﺑﺎر ﮐﺎر اداری ﮐﻪ ﺑﺮ دوش ﻫﺮ ﻣﻌﻠﻢ ﺑﻮد را ﮐﺎﻫﺶ داده و اﯾﻦ اﻣﮑﺎن را ﺑﻪ ﻣﻌﻠﻤﺎن داد ﺗﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺮ ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﺎ دانش‌آموزان ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﺷﻮﻧﺪ. اﺳﺘﺎرت  آپ ﻫﺎی ﻓﻨﺎوری آﻣﻮزش ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺮای ﻣﺪارس و دانشگاه‌ها ربات‌های ﭼﺖ اراﺋﻪ می‌دهند ﺗﺎ به‌طور٢٤  ﺳﺎﻋﺘﻪ، ٧ روز ﻫﻔﺘﻪ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮی ﺳﺆاﻻت دانش‌آموزان ﺑﺎﺷﻨﺪ. اﺳﺘﺎرت آپ  دﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﻧﺎم edtech از ﭘﺮدازش زﺑﺎن ﻃﺒﯿﻌﯽNLP و ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﺑﺮای ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺤﺘﻮای شخصی‌سازی‌شده، ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺗﻄﺒﯿﻘﯽ و ﻧﺎﻇﺮان ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ اﺳﺘﻔﺎده می‌کند.

Smart Invigilator

اﺳﺘﺎرت آپ ﻣﺴﺘﻘﺮ در ایالات‌متحده ﺑﻨﺎم Smart Invigilator سازنده‌ی نرم‌افزار ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ اﻣﺘﺤﺎﻧﺎت ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ می‌باشد ﮐﻪ ﺑﺎ ﻓﻌﺎل ﮐﺮدن ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺻﺪا، ﭼﻬﺮه و وﯾﺪﯾﻮ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ اﻣﺘﯿﺎزدﻫﯽ ﺑﻪ دانشگاه‌ها و ﻣﺪارس اﯾﻦ اﻣﮑﺎن را می‌دهد ﺗﺎ ﻧﺎﻇﺮﯾﻦ ﺑﺮ ﺟﻠﺴﺎت ﺣﻀﻮری را ﻓﺮاﻣﻮش ﮐﻨﻨﺪ و ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ اﻣﺘﺤﺎﻧﺎت ﺧﺎﻧﮕﯽ را ﺑﺮﮔﺰار ﮐﻨﻨﺪ. درنتیجه اﯾﻦ اﻣﮑﺎن، ﺳﻼﻣﺖ دانش‌آموزان و ﮐﺎرﮐﻨﺎن را در ﻃﻮل همه‌گیری ﺑﯿﻤﺎری ﮐﺮوﻧﺎ ﺑﻬﺒﻮد ﺑﺨﺸﯿﺪ و اﻣﮑﺎن ﺗﻘﻠﺐ را در اﻣﺘﺤﺎﻧﺎت آﻧﻼﯾﻦ ﺗﺎ ﺣﺪ زﯾﺎدی ﮐﺎﻫﺶ داد.

Clevai

اﺳﺘﺎرﺗﺎپ ﺳﻨﮕﺎﭘﻮری ﺑﻪ ﻧﺎم Clevai ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺗﻄﺒﯿﻘﯽ را ﺑﺮای دوره‌های آﻧﻼﯾﻦ رﯾﺎﺿﯽ اراﺋﻪ می‌دهد. اﯾﻦ اﺳﺘﺎرﺗﺎپ از ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﺑﺮای تجزیه‌وتحلیل ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻫﺮ دانش‌آموز اﺳﺘﻔﺎده می‌کند و ﺗﺸﺨﯿﺺ می‌دهد ﮐﻪ آﯾﺎ ﺗﻤﺮﮐﺰ دانش‌آموزان در ﮐﻼس ازدست‌رفته ﯾﺎ ﻧﻪ. ﺳﭙﺲ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﻨﺎﺳﺐ، روش‌های ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻫﺮ دانش‌آموز و ﺑﺎزﺧﻮرد به‌موقع را ﻓﺮاﻫﻢ می‌کند، ﺑﻪ اﯾﻦ ﻃﺮﯾﻖ واﻟﺪﯾﻦ و ﻣﻌﻠﻤﺎن ﺑﺎ ﺧﻸ ﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ دانش‌آموزان آﺷﻨﺎ ﺷﺪه و ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ رﯾﺎﺿﯽ را در دانش‌آموزان رﻗﻢ می‌زنند.

 

٣- آﻣﻮزش ﻣﺠﺎزی:

همه‌گیری ﺑﯿﻤﺎری ﮐﺮوﻧﺎ، ﻣﺪارس و ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺆﺳﺴﺎت آﻣﻮزﺷﯽ را ﻣﺠﺒﻮر ﺑﻪ ﺗﻌﻄﯿﻠﯽ طولانی‌مدت ﮐﺮد و ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﺎﻧﻪ اﯾﻦ اﻣﺮ ﭘﺬﯾﺮش آﻣﻮزش از راه دور را ﺗﺴﺮﯾﻊ ﮐﺮد. ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻞ ﭘﺬﯾﺮش اﯾﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮ و اﻧﺘﻘﺎل، اﺳﺘﺎرت آپ ﻫﺎی ﻓﻨﺎوری آﻣﻮزﺷﯽ و ﺳﺎﯾﺮ شرکت‌های ﺑﺰرگ ﻣﺎﻧﻨﺪ زوم و ﮔﻮﮔﻞ، پلتفرم‌های آﻧﻼﯾﻦ سفارشی‌سازی ﺷﺪه را ﺗﻮﺳﻌﻪ دادﻧﺪ و اﯾﻦ اﻣﺮ ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ زیرساخت‌ها در ﻃﯽ زﻣﺎن ﻃﻮﻻﻧﯽ و ﺑﺎ هزینه‌ی ﺑﺎﻻ را از ﺑﯿﻦ ﺑﺮد. ﻋﻼوه ﺑﺮ اﯾﻦ، آﻣﻮزش ﻣﺠﺎزی دانش‌آموزان را ﻗﺎدر ﺳﺎﺧﺖ ﺗﺎ از ﻃﺮﯾﻖ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﻪ آﻣﻮزش دﺳﺘﺮﺳﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ و از ﺗﺤﺼﯿﻞ ﻋﻘﺐ ﻧﻤﺎﻧﻨﺪ. فیلم‌های ضبط‌شده درﺳﯽ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ اﯾﻦ اﻣﺮ ﮐﻤﮏ ﮐﺮده و دانش‌آموزان را ﻗﺎدر ﺳﺎﺧﺖ ﺗﺎ به‌موقع درس را ﯾﺎد ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ. ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻞ اﯾﻦ اﻣﺮ ادﻏﺎم راه‌حل‌های همه‌جانبه و ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﺎزی در پلتفرم‌های آﻧﻼﯾﻦ، اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﺠﺎزی را اﻓﺰاﯾﺶ داد.

Prisma

به‌طور ﻣﺜﺎل Prisma ﮐﻪ ﯾﮏ اﺳﺘﺎرت آپ ﻣﺴﺘﻘﺮ در ایالات‌متحده آﻣﺮﯾﮑﺎ اﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﻣﺪرﺳﻪ آﻧﻼﯾﻦ اراﺋﻪ می‌دهد. ﭘﻠﺘﻔﺮم ﯾﺎدﮔﯿﺮی زﻧﺪه در اﯾﻦ اﺳﺘﺎرت آپ، ﻣﺨﺘﺺ دانش‌آموزان ﮐﻼس ٤ ﺗﺎ ٨ اﺳﺖ و روال‌های ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﺨﺼﻮص اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻃﻊ را ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﻣﺤﺘﻮای ﺗﻌﺎﻣﻠﯽ اراﺋﻪ می‌دهد. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻪ ﻣﺮﺑﯿﺎن اﻣﮑﺎن ﺑﺮﮔﺰاری کارگاه‌های هم‌زمان و اداره‌ی کلاس‌ها (ﻧﻈﯿﺮ ﺣﻀﻮر ﻏﯿﺎب، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺤﺘﻮا و اداره‌ی زﻣﺎن درﺳﯽ) را می‌دهد. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻫﻤﮑﺎری ﺑﯿﻦ ﻣﻌﻠﻤﺎن و دانش‌آموزان را ﺗﺴﻬﯿﻞ می‌کند، ﺗﻌﺎﻣﻼت ﺧﻮد ﺑﻪ ﺧﻮدی را ﭘﺮورش می‌دهد و ﯾﺎدﮔﯿﺮی را ﺑﻬﺒﻮد می‌بخشد.

Taut

 

اﺳﺘﺎرت آپ دﯾﮕﺮی ﻣﺴﺘﻘﺮ در ایالات‌متحده آﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﻪ ﻧﺎم Taut ﯾﮏ ﭘﻠﺘﻔﺮم ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﺑﺮای ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی از راه دور و ﻣﺮﮐﺐ از اﻣﮑﺎن ﮔﻔﺘﮕﻮ باهم ﺗﺨﺘﻪ واﯾﺖ ﺑﺮد، ﺗﮑﺎﻟﯿﻒ و رادﯾﻮ ﻣﺪرﺳﻪ و ﺳﺎﯾﺮ ﻣﻮارد اﺳﺖ ﺗﺎ ارﺗﺒﺎط ﮐﻼس را آسان‌تر ﮐﻨﺪ. اﯾﻦ ﭘﻠﺘﻔﺮم ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻪ ﻣﺪﯾﺮان ﻣﺪرﺳﻪ اﺟﺎزه می‌دهد ﺗﺎ ﮔﻔﺘﮕﻮﻫﺎی ﮐﻼﺳﯽ ﯾﺎ ﮐﻨﻔﺮاﻧﺲ ﺻﻮﺗﯽ ﺑﺎ واﻟﺪﯾﻦ ﯾﺎ ﻫﻤﮑﺎران را ﺷﺮوع ﮐﻨﻨﺪ و اﺑﺰارﻫﺎﯾﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻧﺘﺨﺎب ﺗﺼﺎدﻓﯽ دانش‌آموزان ﺑﺮای درس ﭘﺮﺳﯿﺪن را اراﺋﻪ می‌دهند. اﯾﻦ ویژگی‌ها ﻫﻤﮑﺎری در ﮐﻼس را ﺑﻬﺒﻮد می‌بخشد و به‌نوبه ﺧﻮد، ﺗﺠﺮﺑﯿﺎت ﮐﻼﺳﯽ ﺟﺬاﺑﯽ را به‌جای ﻣﯽ ﮔﺬارﻧﺪ.

ﺑﺮای ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ منتظر مقالات بعدی باشید...

 

دیدگاه ها(0)