اخبار و مقالات
گفتوگوی کرمی با روزنامه جهان صنعت؛ وقتی اسطورههای ایرانی وارداتی میشوند
عموما وقتی صحبت از خام فروشی مطرح می شود بیشتر مساله خام فروشی نفت به ذهن متبادر می شود. واقعیت این است که مساله خام فروشی به هیچ وجه محدود به نفت و پتروشیمی نبوده و ابعداد بسیار وسیع تری را دربر می گیرد که خام فروشی، فرهنگ، ادبیات، شاخصه های تمدنی و هنر از آن جمله هستند.
کرمی: عدالت آموزشی و یادگیری شبکهای را خانههای خلاق و نوآوری محقق میکنند
رئیس مرکز و دبیر ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق، در جمع مدیران و مربیان مدارس سما از ضرورت نقش آفرینی شرکتهای خلاق به کمک خانههای خلاق و نوآوری در تحول آموزشی گفت.
آییننامه اجرایی توسعه زیستبوم واحدهای خلاق ابلاغ شد؛ ستاری: گامهای عملیاتی برای رشد شرکتهای خلاق برداشته شود
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری آییننامه اجرایی توسعه زیستبوم واحدهای خلاق را ابلاغ و بر تلاش مجدانه همه ارکان معاونت علمی برای رشد جدی شرکتهای خلاق و خانههای خلاق و نوآوری تاکید کرد.
زمان زندگی بی زوال
در جهان ایرانی، طبیعت واسطهای است میان انسان و خالقش. طبیعت به او آموخته است هیچ چیز، مجرد و تنها نیست به جز حق تعالی. بنابراین هر چیز در پیوند با چیز دیگری است تا به کمال برسد.
دبیر ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق از موفقیتهای «پسر دلفینی» تقدیر کرد
رئیس مرکز و دبیر ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق در پی موفقیت های انیمیشن ایرانساخت «پسر دلفینی»، به سازندگان آن تبریک گفت.
خرید یکمیلیارددلاری خارجیها از شرکتهای دانشبنیان و خلاق در 2سال اخیر؛ کرمی: حمایت از صادرات محصولات ایرانساخت در مسیر کریدور صادراتی توسعه مییابد
رئیس مرکز و دبیر ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی گفت: شرکتهای دانشبنیان و خلاق میتوانند از طریق کریدور صادراتی که در معاونت علمی ایجاد شده است، در نمایشگاههای بینالمللی شرکت کرده و محصولات خود را صادر کنند.
استراتژی بازاریابی و مارکتینگ برای خدمات گردشگری
در پاسخ به یکی از مخاطبین همراه همیار دانش بنیان در ارتباط با بازاریابی و مارکتینگ در زمینه خدمات گردشگری مواردی در جهت بهره برداری عموم در ادامه این نگارش خواهد آمد .
استارتآپها، میزبان فارغالتحصیلان علوم انسانی
درحالیکه بهنظر میرسد بنیانگذاران استارتآپها صرفا افرادی با تحصیلات فنی هستند، فارغ التحصیلان رشتههای علوم انسانی هم، اکنون میتوانند در فعالیتهای نوآورانه و کسبوکارهای نو، دانش خود را تجاریسازی کنند.
جلوگیری از مهاجرت نیروهای متخصص مناطق کم برخوردار باید از طریق خانه های خلاق باشد
اگر قرار است در کشور جِرم و وزن شرکت های دانش بنیان و خلاق خود را در موضوع حکمرانی خوب و حوزه نوآوری عمومی نشان دهد، در جاهایی به نام نوآوری اجتماعی است.