صفحه اصلی پایگاه خبری همیار دانش بنیان خانه خلاق همیار دانش بنیان

تجربه نگاری با خانه خلاق و نوآوری همتاکار

تجربه نگاری با خانه خلاق و نوآوری همتاکار روابط عمومی سایت
16 آبان 1401
490 بازدید
تجربه نگاری با خانه خلاق و نوآوری همتاکار

در سرآغاز تجربه نگاری  به سراغ خانه خلاق و نوآوری همتاکار می رویم ؛یک بستر مجازی برای ایجاد فرصت‌های جدید خلق ثروت و توزیع برابر آنها.....

هدف از ایجاد یک صفحه در خانه خلاق و نوآوری  مجازی همیار دانش بنیان و خلاق با عنوان (( تجربه نگاری )) ایجاد یک بستر انگیزشی برای آنان است که می خواهند متفاوت فکر کنند ؛ کار کنند و زندگی کنند در هم قدمی در اکوسیستم خلاق و نوآوری کشور عزیزمان .

همیار دانش بنیان و خلاق

درباره خانه خلاق و نوآوری همتاکار بیشتر بدانیم :

همتاکار یک بستر مجازی برای ایجاد فرصت‌های جدید خلق ثروت و توزیع برابر آنها است. در این وب‌سایت فرصت‌های جدید اقتصادی پیشنهاد شده و به تکمیل آنها کمک می‌شود. تلاش این است که این آموزش‌ها به دست همه برسد تا باعث کاهش بخشی از نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی باشیم و همتاکار خود، باعث یک نابرابری جدید نشود.

 در همتاکار، فضایی به ایجاد و معرفی باشگاه‌های کارآفرینی اختصاص داده شده است. باشگاه‌ها هم مانند سایر قسمتهای همتاکار با هدف توسعه همراه با عدالت ایجاد شده‌اند. هر باشگاه مجموعه ای از افراد هم بوم است که به صورت گروهی برای بهبود محیط اقتصادی خود تلاش میکنند.

 زمانی یک همتاکاری محسوب می‌شوید که باعث رشد اطرافیان خود شوید، فرصت‌های خلق ثروت و ارزش را در بین افراد پیرامون خود بگسترانید و با پرسشنامه های همتاکار نظرات آن‌ها را به مدیران پروژه‌ها و باشگاه‌های همتاکار منعکس کنید تا محتوای بارگذاری شده حداکثر تطبیق را با نظر و خواست و توان بهره‌برداران داشته باشند. این بهترین راه انتشار سراسری فرصت‌های اقتصادی است.

به یاد داشته باشید هرچه اطرافیان شما توانمندتر باشند، شما هم قویتر و کاراتر خواهید بود.

 موفقیت همتاکار زمانی حاصل می‌شود که اعضا آن همکاری لازم را با این سایت داشته باشند. در غیر این صورت همتاکار هم به یک تلاش شکست خورده دیگر در حوزه برقراری عدالت تبدیل می‌شود.

آشنایی بیشتر با خانه خلاق و نوآوری همتاکار 

فایل آشنایی با خانه خلاق و نوآوری همتاکار

 

دیدگاه ها(0)