صفحه اصلی پایگاه خبری همیار دانش بنیان خانه خلاق همیار دانش بنیان

پیام رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهوری به مناسبت روز خبرنگار

پیام رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهوری به مناسبت روز خبرنگار واحد تولید محتوا
23 آذر 1399
450 بازدید
پیام رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهوری به مناسبت روز خبرنگار

امروز روزگار، بی خبرنگار و روزنامه‌نگار، تن بی‌جان است و قاتق بی‌نان. جان هزاران مردمان، از رشحه قلم رسانه‌ها، قوام می‌یابد و اندیشه‌های بی‌شمار، از بلندنظری تبار طلایه‌داران آگاهی، نورانی و چراغانی می‌شود.

گوهر خبر، در دامان جماعتی درخشان می شود که لایق و عاشق انسان است و دشواری‌ها و تنگناها، گره بر پیشانی‌اش نمی‌اندازد. خبرنگاران؛ خزانه‌داران خبره‌ی خواسته‌های خلایق‌اند. چراغ راه‌اند و درای قافله. همین‌جاست که باز هم قدر و قیمت کار رسانه‌ای، برای جامعه‌ای که بساط پیشرفت و سربلندی‌اش پهن شده است، صدچندان می شود.


17
مرداد هر سال، تکرار بی‌ملال «روز خبرنگار» است. روز جان‌بخشیدن بی‌دریغ و بزرگوارانه شهیدی از دودمان آگاهی‌بخشان است؛ شهید محمود صارمی. روزی که اهالی رسانه، دمی از دشواری‌ها دست بر می‌دارند و پای در جلوه‌گاه سپاس شهروندان و صاحب‌منصبان می‌گذارند.


بار دیگر، همچون همیشه ایام، از همکاران گرانقدرم در رسانه‌های مختلف، بابت تلاش‌ها و مرحمت‌هایشان، سپاسگزاری می‌کنم و قدردان کوشش‌های تاثیرگذارشان هستم. زیست‌بوم فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در آستانه درخشیدن در سپهر جامعه ایران است و این طلوع پرامید، تنها با حمایت‌ها و پیگیری‌های خبرنگاران زحمتکش ممکن بوده است. تاریخ پرفروغ فردا، هرگز این نقش حیاتی رسانه‌ای‌ها را ترویج فرهنگ اقتصاد دانش‌بنیان و استارت آپی فراموش نخواهد کرد.


این روز عزیز را به همه فعالان عرصه رسانه و آگاهی، شادباش می‌گویم و آرزومندم تلاش پراعتبار این عزیزان، نزد مردم ایران اسلامی، بیش از پیش فروزان و تابان بماناد.

 

پرویز کرمی
رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

 

دیدگاه ها(0)