صفحه اصلی پایگاه خبری همیار دانش بنیان خانه خلاق همیار دانش بنیان

راه‌اندازی سامانه یکپارچه بیمه بازنشستگی انفرادی هفت رخ

راه‌اندازی سامانه یکپارچه بیمه بازنشستگی انفرادی هفت رخ واحد تولید محتوا
14 مرداد 1402
708 بازدید
راه‌اندازی سامانه یکپارچه بیمه بازنشستگی انفرادی هفت رخ

آیین رونمایی طرح بیمه بازنشستگی انفرادی هفت رخ با حضور ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه ما، محسن زارع‌اشکذری مدیر عامل بنیاد هنرمندان مهرآفرین، محمد حسین لطیفی رئیس هیات مدیره این بنیاد و پرویز کرمی مدیرعامل کارخانه نوآوری آمپر، با محوریت خدمات‌دهی در کلیه امور بیمه‌ای به جامعه هنرمندان در محل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر برگزار شد.

استارتاپ هزاره سوم با راه اندازی سامانه یکپارچه «هفت رخ» تلاش کرده به طراحی و ارائه محصولات تخصصی بیمه‌ای و خدمات ارزش افزوده، ویژه هنرمندان با همکاری اهالی هنر بپردازد. مشاوره و راهنمایی در انتخاب شرکت‌های بیمه‌گر در خصوص صدور انواع بیمه‌های زندگی (عمر، سرمایه‌گذاری، بازنشستگی و مستمری)، صدور بیمه‌نامه های خودرو (ثالث و بدنه)، آتش‌سوزی، مسئولیت، بیمه‌های مسافرتی، تجهیزات الکترونیکی و ثبت و ارزیابی خسارت‌های درمان و خدمات اعتباری و … از جمله خدماتی است که پلتفرم «هفت رخ» به هنرمندان و علاقه‌مندان به عرصه هنر ارائه می‌دهد.

همیار دانش بنیان

در این رویداد، پرویز کرمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کارخانه نوآوری آمپر توضیحاتی در خصوص دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه آمپر در حوزه نوآوری‌های اجتماعی و استارتاپ‌های مستقر در شتاب‌دهنده‌های آمپر(شتاب‌دهنده آمپر چنج) و (شتابدهنده آمپر درایو) در حوزه‌های فناوری بر اساس فعالیت‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی هلدینگ رایزکو ارائه داد.
بهروز کشاورز، مدیر شتاب دهنده‌ی آمپر چنج و مهدی محمدی بنیانگذار استارتاپ هزاره سوم، در ادامه توضیحاتی در خصوص سامانه هفت رخ که با هدف ارائه خدمات با استفاده از زیر ساخت‌های فناوری و نوآوری مجموعه آمپر ایجاد شده است، ارائه دادند: این سامانه ضمن تجمیع خدمات در حوزه بیمه و صندوق بازنشستگی انفرادی، تمامی خدمات اعتباری و معیشتی، بانکداری باز و خدمات بنیاد هنرمندان را در اختیار اعضای بنیاد قرار می‌دهد.

همیار دانش بنیان
طرح بازنشستگی انفرادی هفت رخ با تجمیع خدمات بیمه‌ای در یک طرح نوآورانه ارائه شده که در نوع خود بی‌نظیر است. در این طرح ضمن برخورداری اعضا از بسته کامل بیمه‌ای، معضل بیمه‌های بازنشستگی مرتفع شده و بیش از ۳۰ بیماری خاص، بیمه‌های درمان، بیمه عمر، بیمه حوادث و بیمه درمان تکمیلی تحت پوشش آن قرار می‌گیرد. تمامی مراحل ثبت نام اعضا و خدمات نیز به صورت آنلاین ارائه می‌شود.
در این نشست همچنین تفاهم نامه ارائه و اعطای تسهیلات طرح “مهر ما” بیمه ما با همکاری بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد و هزاره سوم منعقد شد و در پایان تعدادی از هنرمندان به نمایندگی از اعضای این بنیاد، پیشنهادات و مطالبات خود از طرح بیمه هفت رخ را مطرح کردند.

تهیه و تنظیم : واحد تولید محتوای خانه خلاق و نوآوری مجازی همیار دانش بنیان 

دیدگاه ها(0)