صفحه اصلی پایگاه خبری همیار دانش بنیان خانه خلاق همیار دانش بنیان

احساس ناامیدی در کار

احساس ناامیدی در کار واحد تولید محتوا
27 فروردین 1402
662 بازدید
احساس ناامیدی در کار

 احساس ناامیدی در هر کاری طبیعی است و ممکن است به دلایل مختلفی مانند عدم پیشرفت در کار، مواجه شدن با مشکلات و موانع، عدم علاقه به کار و... بوجود آید. اما این احساس ناامیدی نباید مانع از ادامه کار و تلاش در بهتر کردن شرایط باشد.

::  برخی از کارهایی که ممکن است به شما کمک کند تا با احساس ناامیدی مواجه شده در کارهایتان، شرایطتان را بهتر کنید شامل موارد زیر می‌شود ::

 تغییر روش و راه حل‌های کاری

 ممکن است راه‌حل‌های مورد استفاده شما تاکنون نتیجه مطلوب را نداده باشند. بهتر است راه‌های جدید را تست کنید و روش کاری خود را با توجه به این راه‌حل‌های جدید تغییر دهید.

 تعیین اهداف جدید و بازنگری برنامه

ممکن است برنامه کاری شما که پیش از این تنظیم کرده بودید، مشکلاتی دارد و سبب ناامیدی شده است. بهتر است برنامه‌های جدید و با اهداف مشخص‌تر تنظیم کنید.

فعالیت در کنار افراد متفاوت

 همکاری با افراد متفاوت، ایده‌های جدید و فرصت‌های جدید را به دنبال دارد. بهتر است با افراد جدید آشنا شوید و از تجربیات‌شان استفاده کنید.

 پشتیبانی و  تکرار مثبت

زمانی که با مشکلات و موانعی مواجه می‌شوید، بهتر است به یک مربی، مشاور یا حتی دوست‌هاتان مراجعه کنید تا نظر و پشتیبانی‌شان را برای شما ارائه دهند.

 هدیه به خود

 زمانی که موفقیت کوچکی در کاری که انجام می‌دید داشتید، بهتر است به خود هدیه‌ای بدهید و یادآور شوید که تلاش شما به مسیر موفقیت ادامه داده می‌شود.

🔷 به خاطر داشته باشید که هر کدام از این راه‌حل‌ها برای شرایط مختلفی مناسب هستند، لذا هر زمانی که احساس می‌کنید به یک موانع در کاری که انجام می‌دهید برخورده‌اید، بهتر است این راه‌حل‌ها را بررسی کنید.

 تهیه و تنظیم :‌ واحد تولید محتوای خانه خلاق و نوآوری مجازی همیار دانش بنیان 

 

 

دیدگاه ها(0)