صفحه اصلی پایگاه خبری همیار دانش بنیان خانه خلاق همیار دانش بنیان

دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق از موفقیت‌های «پسر دلفینی» تقدیر کرد

دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق از موفقیت‌های «پسر دلفینی» تقدیر کرد روابط عمومی سایت
22 تیر 1401
1218 بازدید
دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق از موفقیت‌های «پسر دلفینی» تقدیر کرد

پرویز کرمی در پیامی خطاب به محمدامین همدانی مدیرعامل شرکت انیمیشن اسکای فریم و تهیه کننده انیمیشن «پسر دلفینی» که به تازگی فروش چشمگیری در سینماهای روسیه به دست آورده است، این موفقیت را تبریک و از تلاش های جوانان خلاق ایرانی، تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

«جلوداری جوانان، جانمایه‌ی جهش در جهان است. خلاقیت، خستگی نمی‌شناسد. نوآوری، نویدگر سربلندی‌ست. و این خستگی‌ناپذیری و سربلندی، تماماً در تسخیر جوانان باهمت و باورمند است. صنایع خلاق، حدیث ایمان و خودباوری است؛ از نوع «ما میتوانیم». موفقیت چشمگیر انیمیشن «پسر دلفینی» نیز، حکایتگر همان حدیث است.

 آثار خلاقانه ایرانی در حوزه فرهنگی، تولیداتی‌ست که با تکیه بر منابع بی‌زوال دانش و خلاقیت انسانی، قابلیت عرضه در پهنه گیتی و تراز بینالمللی را دارد. «پسر دلفینی» یک ایران‌ساخت تمام‌عیار است. دلیلی بی بدیل از این حقیقت که خلاقیت و نوآوری، ارزنده و ارزآور است؛ و ارزش‌آفرین.

اکنون برای تحقق چشم‌انداز ایران آباد و امن، سرمایه‌ای نفیس‌تر از فرش و قیمتی‌تر از زعفران در دامان وطن داریم؛ جوهر خلاقیت و گوهر فناوری. در مسلک مسافران این مسیر، ردّ راهتان، طریقت دگران خواهد شد.

ضمن تقدیر از همه عوامل تولید این اثر درخشان در عرصه صنعت پویانمایی کشور، امیدوارم همت و حساسیت در شبکه توزیع این صنعت خلاق نیز، سر بر آورد و این چرخه افتخار را کامل کند. چشم امید ایران به شمایان است.»

دیدگاه ها(0)