صفحه اصلی پایگاه خبری همیار دانش بنیان خانه خلاق همیار دانش بنیان

معرفی خانه های خلاق و نوآوری 3

معرفی خانه های خلاق و نوآوری 3 روابط عمومی سایت
06 تیر 1401
598 بازدید
معرفی خانه های خلاق و نوآوری 3

این خانه خلاق و نوآوری سعی دارد با ایجاد یک بستر مناسب فرآیند ساخت، تولید و توزیع محصولات در حوزه مکاترونیک و هوش مصنوعی را تسهیل و توسعه ببخشد.

ساخت ربات انسان‌نما

خانه خلاق و نوآوری موسیتو به‌صورت تخصصی در موضوعاتی از قبیل سیستم‌های هوشمند در حوزه مدیریت انرژی و منابع انسانی، پردازش‌های عظیم، کلان داده، شبکه‌های عصبی و حس‌گرها فعالیت می‌کند و تاکنون چندین طرح را به نتیجه رسانده است.

ربات موسیتو یک ربات انسان‌نما با 34 درجه آزادی در این خانه و نوآوری ساخته شده است. سیستم مدیریت گلخانه صنعتی، نرم‌افزار آموزش کد نویسی و سیستم کنترل مصارف خانگی از دیگر محصولات خانه خلاق و نوآوری موسیتو هستند.

خانه خلاق و نوآوری موسیتو 4 شرکت خلاق دارد که در فضای مشترک 600 متری مشغول به کار هستند، برای شرکت‌های خلاق عضو این خانه خلاق و نوآوری علاوه بر اختصاص فضای کار و کارگاه‌های اشتراکی، دوره‌های تخصصی کار با تجهیزات، مدیریت زمان، منابع انسانی و تیم سازی نیز برگزار می‌شود.

 رشد خانه‌های خلاق و نوآوری

محسن توکلی مدیر خانه خلاق و نوآوری موسیتو با بیان اینکه فعالیت‌های خانه‌های خلاق و نوآوری تأثیر مستقیمی در اقتصاد دارند، گفت: در سال‌های اخیر شاهد رشد خانه‌های خلاق و نوآوری با حمایت‌های ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری بوده‌ایم.

خانه‌های خلاق و نوآوری، به‌عنوان پلتفرم اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در استفاده از توان‌بخشی خصوصی برای اجرایی سازی آیین‌نامه‌ها، سیاست‌گذاری، تسهیل گری و حمایت از شکل‌گیری زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، از طریق کمک به ایجاد زیرساخت، تسهیلات مالی، مشاوره، توانمندسازی و حمایت‌های معنوی در مسیر توسعه محصولات، خدمات و بازار فناوری‌های نرم و صنایع خلاق هستند.

 

خانه خلاق و نوآوری موسیتو سعی دارد با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری محصولاتی مفید و توسعه یافته‌ای در حوزه مکاترونیک و هوش مصنوعی تولید کند.

دیدگاه ها(0)