صفحه اصلی پایگاه خبری همیار دانش بنیان خانه خلاق همیار دانش بنیان

ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻼق و ﻧﻮآوری ﺻﺪف

ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻼق و ﻧﻮآوری ﺻﺪف واحد تولید محتوا -3
11 آذر 1402
468 بازدید
ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻼق و ﻧﻮآوری ﺻﺪف

ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻼق و ﻧﻮآوری ﺻﺪف ﺑﻪ ﻃﻮر رﺳﻤﯽ در ﺗﺎرﯾﺦ ٧ ﺗﯿﺮﻣﺎه ١٤٠١ ﭘﺲ از ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﻫﺎی اوﻟﯿﻪ، ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻧﺎﻣﻪ ﻓﯽ ﻣﺎﺑﯿﻦ دﺑﯿﺮﺧﺎﻧﻪ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻧﺮم و ﺧﻼق رﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮری و ﺷﺮﮐﺖ ﺻﻨﺎﯾﻊ آﻣﻮزﺷﯽ اﻣﻀﺎ ﮔﺮدﯾﺪ و ، ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮد را آﻏﺎر ﻧﻤﻮد.

  ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻼق و ﻧﻮآوری ﺻﺪف ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺎزوی اﺟﺮاﯾﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺻﻨﺎﯾﻊ آﻣﻮزﺷﯽ در زﯾﺴﺖ ﺑﻮم ﻧﻮآوری ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻗﺪﻣﺖ ﺷﺮﮐﺖ ﺻﻨﺎﯾﻊ آﻣﻮزﺷﯽ در ﻃﺮاﺣﯽ و ﺗﻮﻟﯿﺪ وﺳﺎﯾﻞ آﻣﻮزﺷﯽ و ﮐﻤﮏ آﻣﻮزﺷﯽ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ ﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ، اﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻼق و ﻧﻮآوری ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮد در زﯾﺴﺖ ﺑﻮم ﻧﻮآوری را در ﺣﻮزه ی آﻣﻮزش ﺷﺮوع ﻧﻤﻮده اﺳﺖ و در ﭼﻨﺪ ﮔﺮوه از ﺟﻤﻠﻪ ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ ﻫﺎ، ﻓﻨﺎوری آﻣﻮزﺷﯽ، ﻧﺮم اﻓﺰار و ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت، ﻣﺎﺷﯿﻦ آﻻت و ﻏﯿﺮه در ﺣﺎل ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ می‌باشد.

شناسایی علاقه مندان و افراد توانمند حوزه آموزشی و نوآوری، شناسایی رویکردهای جدید آموزشی، توانمندسازی شرکت‌های خلاق و علاقه‌مند به کار آفرینی، شبکه سازی میان ایده پردازان، متخصصین و سرمایه گذاران حوزه آموزش و ترغیب سرمایه گذاران و مدیران حاکمیتی به سرمایه گذاری در حوزه نوآوری‌های آموزشی نیز از اهدف این خانه خلاق و نوآوری محسوب می‌شود.

در این مجموعه دسترسی به بازار محصولات آموزشی و کمک آموزشی کشور به ویژه آموزش و پرورش و امکان فعالیت در سطح ملی نیز وجود دارد.

همچنین این خانه خلاق و نوآوری دارای ظرفیت هایی از قبیل وجود منابع گسترده مانند تجهیزات متعدد پیشرفته و فضای کارگاهی و همچنین دانش و تجربه بالا در زمینه طراحی و تولید محصولات آموزشی است. خانه خلاق صدف برای شرکت‌های خلاق خود آزمایشگاه علوم پایه، پارتیشن‌های اختصاصی برای استقرار، اتاق کنفرانس، خوابگاه برای استقرار خارج از تهران و ... را فراهم کرده است.

 

ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی توسعه‌‌ی ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻼق و ﻧﻮآوری ﺻﺪف را ﻣﯽ ﺗﻮان ﻓﺮاﻫﻢ ﮐﺮدن زﻣﯿﻨﻪ ﻫﺎی ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎ ﭘﺎرک ﻫﺎی ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎوری ﻣﻮﺟﻮد در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان و ﺑﺮﮔﺰاری روﯾﺪاد ﺟﺬب در آﯾﻨﺪه ﻧﺰدﯾﮏ ﻧﺎم ﺑﺮد.

دیدگاه ها(0)