صفحه اصلی پایگاه خبری همیار دانش بنیان خانه خلاق همیار دانش بنیان

آشنایی با خانه های خلاق و نوآوری 1 (آشنایی با خانه خلاق و نوآوری تم )

آشنایی با خانه های خلاق و نوآوری 1 (آشنایی با خانه خلاق و نوآوری تم ) روابط عمومی سایت
01 تیر 1401
1207 بازدید
آشنایی با خانه های خلاق و نوآوری 1 (آشنایی با خانه خلاق و نوآوری تم )

با خانه خلاق و نوآوری تم بیشتر آشنا شویم : 

 محتوای مناسب کودکان و نوجوانان تجاری‌سازی می‌شود

این خانه خلاق و نوآوری، به‌صورت تخصصی در حوزه تجاری‌سازی و بازار پردازی محتواها و کاراکترها در حوزه کودک و نوجوان می‌پردازد.

هدف خانه خلاق و نوآوری تم راه‌اندازی و حمایت از کسب‌وکارهای فرهنگی در حوزه تجاری‌سازی محتوای مناسب کودکان و نوجوانان با کمک ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

 برگزاری جشنواره ملی قهرمانان

خانه خلاق و نوآوری تم با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، حیات و رشد محتوا را در درآمدزا شدن آن می‌داند و برای کمک به کسب‌‌وکارهای محتوا محور برنامه دارد. این خانه خلاق و نوآوری تاکنون جشنواره‌ها، مسابقات و رویدادهای مختلفی برگزار کرده است.

جشنواره ملی قهرمانان به مناسب سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اهداف جریان سازی فرهنگی در جامعۀ طراحان با محوریت حاج قاسم، شناسایی و به‌کارگیری طراحان جوان و دغدغه‌مند سراسر کشور، تولید طرح‌های نوین ویژۀ ردۀ سنی کودک و نوجوان با قابلیت تجاری‌سازی و ایجاد ارتباط و چرخۀ پایدار عملیاتی بین تولیدکنندگان دغدغه‌مند، مجموعه‌های خدماتی تجاری‌سازی و تولیدکنندگان برگزار شد.

مخاطبین این جشنواره تصویرسازان، طراحان محصول و طراحان صنعتی و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی اعم از نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، پوشاک و هدیه بودند.

 عرضه مستقیم محصولات فرهنگی

رویداد همدست برای شناسایی افراد توانمند و جشنواره ایران کودک در حوزه عرضه مستقیم محصولات فرهنگی با محتوای سالم برای کودکان و نوجوانان از دیگر مواردی هستند که خانه خلاق و نوآوری تم برگزار کرده است.

خانه خلاق و نوآوری تم برای بیش از 40 نفر اشتغال ایجاد کرده است و خدمات و امکاناتی از قبیل اختصاص فضا، سرمایه‌گذاری، شبکه‌سازی، خدمات مالی، حقوقی و مشاوره‌ای، تأمین بازار را برای شرکت‌های خلاق خود انجام می‌دهد.

مهدی یوسفوندی مدیر خانه خلاق و نوآوری تم با بیان اینکه صنایع خلاق وابسته به خلاقیت فردی هستند و آینده بشریت محسوب می‌شوند، عنوان کرد: خانه‌های خلاق و نوآوری علاوه بر اشتغال‌زایی و تأثیر اقتصادی در حوزه فرهنگ نیز می‌توانند تأثیرگذاری خاصی در جامعه داشته باشند.

خانه‌های خلاق و نوآوری، به‌عنوان پلتفرم اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در استفاده از توان‌بخشی خصوصی برای اجرایی سازی آیین‌نامه‌ها، سیاست‌گذاری، تسهیل گری و حمایت از شکل‌گیری زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، از طریق کمک به ایجاد زیرساخت، تسهیلات مالی، مشاوره، توانمندسازی و حمایت‌های معنوی در مسیر توسعه محصولات، خدمات و بازار فناوری‌های نرم و صنایع خلاق هستند.

 

خانه‌های خلاق و نوآوری تم با همکاری و حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری سعی دارد شرایطی را فراهم کند تا محتوای مناسب کودکان و نوجوانان تولید شود.

دیدگاه ها(0)